Practica prospectării pieţei. Tehnici de cercetare în marketing
Autor: J.C. Drăgan, M.C. Demetrescu
ISBN: 9739183255
Editura: EUROPA NOVA
Anul publicării: 1996
Pagini: 303
Categoria: Marketing
Preț: 9,99 lei
Disponibilitate: in stoc
DESCRIERE
Practica prospectarii pietei - J. C. Dragan, M. C. Demetrescu
Din cuprinsul cărţii *Practica prospectării pieţei. Tehnici de cercetare în marketing*: - Cap. I. Natura şi importanţa cercetărilor de marketing - Cap. 2. Conducerea şi organizarea cercetărilor de marketing - Cap. 3. Sursele de date necesare măsurării pieţei - Cap. 4. Scările de măsură şi tehnicile de poziţionare în cercetările de marketing - Cap. 5. Explicarea şi predicţia comportamentului cumpărătorului prin studierea atitudinilor - Cap. 6. Metoda sondajului - Cap. 7. Măsurarea semnificaţiei diferenţelor dintre grupele de date de marketing - Cap. 8. Măsurarea relaţiilor de asociere dintre variabilele de marketing - Cap. 9. Metode avansate pentru analizarea datelor - Cap. 10. Studierea dimensiunilor şi structurilor pieţei - Cap. 11. Metode de previziune a vânzărilor - Cap. 12. Simularea ăn marketing
(anticariat)
Categorii
Edituri
Accesul clienţilor
Asistenţă online
Suntem deconectați |
REVIEW-URI