Practica prospectării pieţei. Tehnici de cercetare în marketing

Practica prospectării pieţei. Tehnici de cercetare în marketing
ISBN: 9739183255
Editura:
Anul publicării: 1996
Pagini: 303
Categoria: Marketing
Preț: 9,99  lei
Disponibilitate: in stoc

DESCRIERE

Practica prospectarii pietei - J. C. Dragan, M. C. Demetrescu
 
Din cuprinsul cărţii *Practica prospectării pieţei. Tehnici de cercetare în marketing*: - Cap. I. Natura şi importanţa cercetărilor de marketing - Cap. 2. Conducerea şi organizarea cercetărilor de marketing - Cap. 3. Sursele de date necesare măsurării pieţei - Cap. 4. Scările de măsură şi tehnicile de poziţionare în cercetările de marketing - Cap. 5. Explicarea şi predicţia comportamentului cumpărătorului prin studierea atitudinilor - Cap. 6. Metoda sondajului - Cap. 7. Măsurarea semnificaţiei diferenţelor dintre grupele de date de marketing - Cap. 8. Măsurarea relaţiilor de asociere dintre variabilele de marketing - Cap. 9. Metode avansate pentru analizarea datelor - Cap. 10. Studierea dimensiunilor şi structurilor pieţei - Cap. 11. Metode de previziune a vânzărilor - Cap. 12. Simularea ăn marketing
 
(anticariat)

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii

Edituri

Accesul clienţilor

Asistenţă online

asistenta Suntem deconectați
Created in 0.075 sec
loader
Caut in catalog...
loader